wtorek, 18 czerwca 2019

Nowe opakowania produktów "dr Gerard".


          Robiąc zakupy na ostatniego grilla, moją uwagę przykuły nowe opakowania ciastek „dr Gerard”. Zaciekawiło mnie to, dlaczego zmieniono je? Dawne biszkopty Jaśki nazywają się teraz biszkopty Juppi!, ciekawe jak inne słodycze? Jestem smakoszem tych słodkości i na pierwszych rzut oka widać logo tej firmy. Chyba po to, aby starzy klienci od razu je widzieli a nowi od razu je odnaleźli. Odwiedziłem stronę www.drgerard.eu tam znalazłem inne odświeżone produkty, Zwierzaki to Animals, Filusie to Stars, Baletki to Pasja pomarańczowe i wiele innych. Na co dzień jestem ojcem, muzykiem a nie ekonomistą, więc nie wiedziałem, o co chodzi z nowymi opakowaniami? Z pomocą przyszedł Internet, tam w przystępny sposób jest wytłumaczone, że takie działanie jest wpisane w strategię firm, że chodzi o odświeżanie wizerunku, że w ten sposób można wyeksponować jakiś ważny szczegół (np. bez konserwantów, 100% soku, bez oleju palmowego), że chodzi o pozyskanie nowego klienta, że chodzi o to by opakowanie było nadal kojarzone z produktem, że firmy sugerują się światowymi markami, które są adresowane do szerszej grupy konsumentów (są cool, lol, xd), co mnie zdziwiło, ma mieć to wpływ na zespół pracowników. Nowe opakowania mają inspirować i pobudzać ludzi do działania.
          Coś jest w tych sugestiach, znalazłem jeden produkt, moja reakcja była taka, że szukałem kolejnych. Nawet, jeśli nie znałem nazwy ciastek, to nowe opakowanie eksponuje logo producenta i ciastka, jakie są w środku. Teraz kończę. Wyruszam na łowy. Jako cel obrałem słodycze „dr Gerard” w nowych opakowaniach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz