O modzie mówi się wiele, ale w
kontekście branży odzieżowej oraz dodatków. Tymczasem moda to zjawisko, które
dotyczy także wielu innych dziedzin, gdyż moda to styl bycia, co oddziałuje także
na branże spożywczą w tym cukiernictwo. I o tym kilka słów – co nowego w
trendach cukierniczych? Czego poszukujemy? Co lubimy? W dalszym ciągu jest
zauważalny trend idący w kierunku prozdrowotnym. Często sięgamy po słodycze, które
oprócz smaku i przyjemności mają być dla organizmu źródłem witamin, minerałów
oraz błonnika itd. Mój ulubiony to torcik
zbożowy Dr Gerarda. Wiele osób, w tym ja ceni mini smakołyki, takie na raz. Coś
takiego co łatwo można zabrać ze sobą niemal wszędzie: na spacer, do szkoły, do
pracy, w podróż. Jako przykład takich poręcznych słodkości może posłużyć
wspomniany już torcik zbożowy Dr Gerard lub nowy format Pryncypałek o wadze 128
g. od tego samego producenta. Inna tendencja w kierowaniu się zakupem to jakość
oraz pochodzenie składników. Dla przykładu producent torcika zbożowego oraz Pryncypałek
– Dr Gerard wycofał ze swoich wyrobów cukierniczych i słonych przekąsek
tłuszcze zawierające wysoki poziom izomerów trans nienasyconych kwasów
tłuszczowych oraz podpisał deklarację, w której wyraził chęć wycofania ze
swoich produktów jajek z chowu klatkowego. Inne trendy lub moda w cukiernictwie
to sięganie po egzotyczne smaki oraz edycje limitowane. I tu znów Dr Gerard stanął
na wysokości zadania wprowadzając produkty okolicznościowe – świąteczne oraz produkty
dedykowane poszukiwaczom wyjątkowych połączeń smakowych na przykład Pretzel
Salt & Chilli. Natomiast dla tych co lubią poczuć luksus Dr Gerard kusi ekskluzywnymi
produktami z linii Ciastek Premium.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz